Dag 9 – Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rob-beneden - WaarBenJij.nu Dag 9 – Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rob-beneden - WaarBenJij.nu

Dag 9 – Melbourne

Door: RG

Blijf op de hoogte en volg

09 Januari 2016 | Australië, Melbourne

Het is inmiddels zaterdag. Dag van de nieuwe hotelwissel. Het hotel ligt niet al te ver van het huidige, een klein halfuurtje rijden. Van de buitenkant ziet het er bijna uit als een Romeins paleisje. Van binnen is de voormalige grandeur goed te zien en heeft het met de tijd één en ander in moeten leveren. Maar ze weert zich kranig; ik heb niets te klagen over deze ruimte. Een heerlijk bed, een jacuzzi, prima dus. Na et inchecken direct op zoek naar de supermarkt; het is morgen immers zondag. Op niet al te ver lopen ligt een leuk winkelcentrumpje. Veel Aziatische winkeltjes en restaurantjes en een Woolworths (zeg maar Albert Heijn). Alles bij de hand dus en gelukkig maar; vannacht niet zo best geslapen. Het was druk op de gang buiten mijn kamer geweest. Niet zo gek natuurlijk in een budgethotel, waar testosteron en oestrogeen elkaar in de meegekomen verpakking ontmoeten. Het heeft er alleen wel voor gezorgd dat ik vandaag iets minder fit ben. Daarbij is het nu zo’n 30 graden. Het voornemen is dus om vanavond op tijd te gaan slapen. Beetje saai, maar hé: ik heb vakantie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2016

Dag 27 - Sydney

26 Januari 2016

Dag 26 - Canberra

25 Januari 2016

Dag 25 - Echuca

24 Januari 2016

Dag 24 - Melbourne

23 Januari 2016

Dag 23 - Melbourne

Actief sinds 30 Dec. 2015
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 5219

Voorgaande reizen:

02 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

30 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: