Schiphol Airport - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Rob-beneden - WaarBenJij.nu Schiphol Airport - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Rob-beneden - WaarBenJij.nu

Schiphol Airport

Door: Rob

Blijf op de hoogte en volg

30 December 2015 | Nederland, Schiphol

Daar gaat ie dan. Ingecheckt, paspoort op zak, watertje in de hand....het mag beginnen!
De zenuwen zijn eigenlijk als sneeuw voor de zon verdwenen. Nergens meer last van.
Vanochtend weggebracht door ouders, zus, neefjes en nichtje: hartstikke leuk! En nu wachten op de blikken vogel.
Het blijft toch een veredeld treinstation: je ziet de bordjes met jouw bestemming erop, vertrektijd erbij maar echt korter wordt de wachttijd er allemaal niet van. Laat ik maar niet teveel klagen: er zijn grotere problemen in de wereld.

De komende tijd zal ik proberen om af en toe iets te schrijven. Of me dat bevalt kan ik nog niet zeggen. Als dat niet het geval is moeten jullie het doen met whatsapp jes.

Genoeg voor nu!

  • 03 Januari 2016 - 00:09

    Paulie:

    Hey kumpel, nog geen tyd gehad om je dierbaren op de hoogte te stellen van al je prachtige avonturen.............dan zal alles wel goed zijn? en naar de zin zijn?
    Ben benieuwd!!
    Best wishes en NJOY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2016

Dag 27 - Sydney

26 Januari 2016

Dag 26 - Canberra

25 Januari 2016

Dag 25 - Echuca

24 Januari 2016

Dag 24 - Melbourne

23 Januari 2016

Dag 23 - Melbourne

Actief sinds 30 Dec. 2015
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 5257

Voorgaande reizen:

02 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

30 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: