Dag 16 - White Beach (Tasmanië) - Reisverslag uit White Beach, Australië van Rob-beneden - WaarBenJij.nu Dag 16 - White Beach (Tasmanië) - Reisverslag uit White Beach, Australië van Rob-beneden - WaarBenJij.nu

Dag 16 - White Beach (Tasmanië)

Door: RG

Blijf op de hoogte en volg

16 Januari 2016 | Australië, White Beach

Vlekkeloos, kan niet anders zeggen. Koffertje netjes onder de 20 kilo gepakt, op tijd bij de lang-parkeren centrale, met busje weggebracht naar vliegveld, ingecheckt, doorgelopen, ingestapt, neergezeten, opgestaan, uitgestapt, koffer gepakt, naar Europcar gelopen en auto opgehaald (Volvo XC60, voel me net een soccer-mom, maar wat een fijne auto zeg!!!! De klasse die ik gekozen had was er niet meer, dus dan maar een grotere. Was dat altijd maar zo...Nou ja, niet altijd natuurlijk. Er zijn grenzen.). Nu had ik een heel leuk B&B kunnen boeken voor de eerste nacht, vlakbij Port Arthur, op het zuidelijkste puntje. Port Arthur was een strafkolonie, waar ik jullie morgen meer over ga vertellen. Dan krijg ik namelijk de rondleiding en wellicht een gratis verblijf voor enkele jaren.
Zal jullie de foto's van het uitzicht wel laten zien als terug ben. Is even teveel werk om ze van fototoestel naar telefoon naar laptop te brengen, maar ik kan je zeggen: prachtig!!! Had heel Australië links laten liggen als ik had geweten (ja, het is me verteld, maar er zit een verschil tussen je laten vertellen en weten) hoe ongelooflijk mooi het hier is. Morgen naar New Norfolk; ongeveer twee uur rijden van hier. Geen enkel probleem, aangezien morgen het gevangeniswezen uit de 19e eeuw bekeken gaat worden en dat belooft een intensieve ervaring te worden. Ben er vandaag al even geweest (tickets zijn 2 dagen geldig) en morgen krijg ik de officiële tour. Wat een land, wat een mensen...(geen idee waar dat ook weer van was, maar dit geldt in ieder geval voor Tasmanië. De eigenaar van de B&B heeft zelfs een Grolsch voor me koud liggen!!! Geen idee hoe hij dat gedaan heeft, aangezien de plaatselijke slijter me vertelde dat pilsner in deze regio niet gedronken ergo niet verkocht wordt)
HAPPY DAYS!!!!!

  • 16 Januari 2016 - 22:01

    Darth Vadar:

    Hey Rob, klinkt allemaal super!! Ik zei het je toch!!!!

    Heel NL staat nu klaar voor AYNIL en de rondreis door Australie. Ik kijk gezellig mee, toastje AH brie, Duyvis nootjes, Lays paprikachips, grolschje erbij, sloffen uit en voeten op tafel......
    Was hangt op, kinders te bed. Qualitytime.
    Euh.... NOT, kies toch maar voor studio sport en de hopelijke nederlaag van Vitas......
    Maar kijk morgen wel even de herhaling van het Aussie gedeelte vd uitzending.
    Het ga je goed makker. Vergeet niet te drinken, je droogt zo uit in dat continent!
    Schenk me nog een fijne mooie Hollandsche dubbelgestookte jenever in...... Ja, ouwe lul......
    Ik weet gewoon wat lekker is!
    Het sneeuwt in Groningen, maar morgen eind vd middag gaat de BBQ aan hier!
    Over maandag ga ik het niet hebben, brrrrrrrrrrrrrrr.
    Njoy!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, White Beach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2016

Dag 27 - Sydney

26 Januari 2016

Dag 26 - Canberra

25 Januari 2016

Dag 25 - Echuca

24 Januari 2016

Dag 24 - Melbourne

23 Januari 2016

Dag 23 - Melbourne

Actief sinds 30 Dec. 2015
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 5218

Voorgaande reizen:

02 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

30 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: