Dag 23 - Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rob-beneden - WaarBenJij.nu Dag 23 - Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rob-beneden - WaarBenJij.nu

Dag 23 - Melbourne

Door: RG

Blijf op de hoogte en volg

23 Januari 2016 | Australië, Melbourne

OP tijd opgestaan, koffer gepakt, ontbijtje in de zon en richting vliegveld. Auto ingeleverd (snik), ingecheckt, koffer op de band en nog even naar buiten. Daar komt een leuke Colombiaanse vragen om een sigaret. We hebben een leuk gesprek, maar ik vlieg een half uur eerder dan zij (ik naar Melbourne, zij naar Sydney waar ze nog een week zal zijn voordat ze terug naar Colombia gaat). Ik moet gaan als ik vandaag nog terug naar het vasteland (huh? Australie is toch ook een eiland?) wil komen. En os die ik ben, ik vraag haar telefoonnummer helemaal niet terwijl ik ook binnen een week in Sydney ben...
Nou ja, terug in Melbourne. Auto opgehaald en nu weer in een hotel waar ik al geweest was. Prima kamer, heerlijk bed en de mogelijkheid om te wassen; dat is wel nodig. Maar dat bewaren we voor morgen; maandag gaan we pas weer verder richting Echuca.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2016

Dag 27 - Sydney

26 Januari 2016

Dag 26 - Canberra

25 Januari 2016

Dag 25 - Echuca

24 Januari 2016

Dag 24 - Melbourne

23 Januari 2016

Dag 23 - Melbourne

Actief sinds 30 Dec. 2015
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 5180

Voorgaande reizen:

02 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

30 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: