Dag 23 - Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rob-beneden - WaarBenJij.nu Dag 23 - Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Rob-beneden - WaarBenJij.nu

Dag 23 - Melbourne

Door: RG

23 Januari 2016 | Australië, Melbourne

OP tijd opgestaan, koffer gepakt, ontbijtje in de zon en richting vliegveld. Auto ingeleverd (snik), ingecheckt, koffer op de band en nog even naar buiten. Daar komt een leuke Colombiaanse vragen om een sigaret. We hebben een leuk gesprek, maar ik vlieg een half uur eerder dan zij (ik naar Melbourne, zij naar Sydney waar ze nog een week zal zijn voordat ze terug naar Colombia gaat). Ik moet gaan als ik vandaag nog terug naar het vasteland (huh? Australie is toch ook een eiland?) wil komen. En os die ik ben, ik vraag haar telefoonnummer helemaal niet terwijl ik ook binnen een week in Sydney ben...
Nou ja, terug in Melbourne. Auto opgehaald en nu weer in een hotel waar ik al geweest was. Prima kamer, heerlijk bed en de mogelijkheid om te wassen; dat is wel nodig. Maar dat bewaren we voor morgen; maandag gaan we pas weer verder richting Echuca.