Dag 21 - Oatlands - Reisverslag uit Oatlands, Australië van Rob-beneden - WaarBenJij.nu Dag 21 - Oatlands - Reisverslag uit Oatlands, Australië van Rob-beneden - WaarBenJij.nu

Dag 21 - Oatlands

Door: RG

21 Januari 2016 | Australië, Oatlands

Bij het inleveren van de sleutel vanochtend nog even gevraagd of ze niet bang waren voor de branden. "Nee, er was hier gisteravond een brandweerman die vertelde dat er vonken van de branden kunnen neerdalen op ons land, maar zoals de wind stond was die kans niet groot". Gelukkig dat ik dit nu pas hoor. De branden waren ca. 5 km van deze locatie; dat was een nacht met weinig slaap geweest.
Vanavond zit ik ruim 100 km. verderop en gedurende de rit wordt het rookgordijn steeds dunner.
Oatlands is een mooi koloniaal stadje, in het hart van Tasmanië. Het stadje zou zo uit een Western kunnen komen; prachtig.
Verder niet zoveel over te vertellen eigenlijk. Heb geen internet, dus waar ik morgen ben is op dit moment nog een raadsel.