Dag 21 - Oatlands - Reisverslag uit Oatlands, Australië van Rob-beneden - WaarBenJij.nu Dag 21 - Oatlands - Reisverslag uit Oatlands, Australië van Rob-beneden - WaarBenJij.nu

Dag 21 - Oatlands

Door: RG

Blijf op de hoogte en volg

21 Januari 2016 | Australië, Oatlands

Bij het inleveren van de sleutel vanochtend nog even gevraagd of ze niet bang waren voor de branden. "Nee, er was hier gisteravond een brandweerman die vertelde dat er vonken van de branden kunnen neerdalen op ons land, maar zoals de wind stond was die kans niet groot". Gelukkig dat ik dit nu pas hoor. De branden waren ca. 5 km van deze locatie; dat was een nacht met weinig slaap geweest.
Vanavond zit ik ruim 100 km. verderop en gedurende de rit wordt het rookgordijn steeds dunner.
Oatlands is een mooi koloniaal stadje, in het hart van Tasmanië. Het stadje zou zo uit een Western kunnen komen; prachtig.
Verder niet zoveel over te vertellen eigenlijk. Heb geen internet, dus waar ik morgen ben is op dit moment nog een raadsel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Oatlands

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2016

Dag 27 - Sydney

26 Januari 2016

Dag 26 - Canberra

25 Januari 2016

Dag 25 - Echuca

24 Januari 2016

Dag 24 - Melbourne

23 Januari 2016

Dag 23 - Melbourne

Actief sinds 30 Dec. 2015
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 5183

Voorgaande reizen:

02 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

30 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: