Dag 3 Sydney - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Rob-beneden - WaarBenJij.nu Dag 3 Sydney - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Rob-beneden - WaarBenJij.nu

Dag 3 Sydney

Door: RG

Blijf op de hoogte en volg

03 Januari 2016 | Nederland, Schiphol

De aardige mevrouw achter de balie van het hotel raadt me aan om met de ferry naar het centrum te gaan. Even lekker een stukje bootjevaren. Dat is inderdaad een prima idee gebleken: vanaf het water doemt de stad stukje bij beetje op (de stad is toch behoorlijk groot; de afstand van mijn hotel naar het centrum leek op de kaart goed te doen. Met zowel de auto als deze boot doe je er makkelijk een uur over) Daar komt dan de beroemde brug in zicht. Tja, als je de Waalbrug gewend bent, maakt iedere andere brug weinig indruk meer. Zo ook deze. Best aardig in elkaar gezet, daar niet van, maar daar is dan eigenlijk ook alles mee gezegd. Alleen de bootjes die ze hier hebben, die hebben wij dan weer niet. Er lag een cruiseschip die met moeite tussen waal- en spoorbrug zou passen. Volgens mij is dat ding alleen al verantwoordelijk voor de zeespiegelstijging.
Nu weer terug in het hotel; het begon te regenen en niet zo half ook. Ik kom hier nog wel terug aan het eind van de vakantie!
Nu even een beetje uitstippelen waar ik morgen naartoe ga. In ieder geval naar het zuiden!
Groeten vanuit een opdrogend Sydney!

  • 03 Januari 2016 - 13:53

    Ilse:

    Leuk om je berichtjes te lezen! Geniet en pas goed op jezelf!

    Liefs, Ilse


  • 03 Januari 2016 - 18:26

    Paulie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:

    Goed man! Komt helemaal goed. Vergeet je die BBQ tent niet te bezoeken die ik je gemaild heb?

  • 03 Januari 2016 - 21:19

    Buddy Dennis:

    Hi Rob,
    Mooie verhalen, ik zie het helemaal voor me hoe jij daar door Sydney aan het ploeteren bent.
    Veel plezier...en na een paar maanden bootcamp zien we er allemaal uit als Aussie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2016

Dag 27 - Sydney

26 Januari 2016

Dag 26 - Canberra

25 Januari 2016

Dag 25 - Echuca

24 Januari 2016

Dag 24 - Melbourne

23 Januari 2016

Dag 23 - Melbourne

Actief sinds 30 Dec. 2015
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 5188

Voorgaande reizen:

02 November 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

30 December 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: